Followers

Thursday, June 21, 2012

***Trauma yang bersisa

assalamualaikum dan selamat malam

harap sehat sehat hendaknya.

alhamdulillah.. ade peluang nak update blog.
keadaan tempat keje sekarang, sangat2 best. bos best.. senior senior tak lokek ilmu. syukur sgt.
tapi yang tak tahan.. diorg sume sopan-sopan.. cakap punye la comey je, hadooiiii **terasa sangat janggal sekali   keadaan ini. tiba tiba dan tiba tiba lagi.. sy menjadi ayu lagi supan yang tak terhingga. hahahahaaha (gelak guling-guling.. bile kenang keadaan kat tempat kerja. )

tapi.. syukur.. sume hepy-hepy.. pegi keje pon hepy. balik keje.. walopon penat. mood still hepy. =)

aaa lupe nak ckp.. tadi waktu balik keje,. kat seksyen 8 jalan nak masuk ke seksyen 7.. ade orang xcident. kerete. remuk dan tedampar atas divider. ALLAH.. sy lalu slow kat tepi tu macam kura-kura,.. waktu tu rasa takut sangat. tebayang sy yang xcident minggu lepas. masih terasa sakit itu. **mohon ALLAH selamatkan semua pemandu dan penumpang kereta itu.waktu lalu tu.. waktu lalu tu.. memang terus menggigil.. sejuk kaki tangan. jantung degup laju memang tapayah cite la kan.. takut sangat... masih trauma lagi.

sy da bawak moto slow je.. jantung takleh nak kawal.. takut sgt. kalau ade pilihan. sy memang tak nak naik moto lagi pg keje kat sini. satu sebabnye.. pagi-pagi da la jem.. tak menyelit tak sampai awal la sy. kalo keje shif petang.. lagi la.. balik malam pulak. lalu lagi jalan yg sebok.. sudahnye.. takde pilihan jugak. nak ke x.. redah la jugak.. moga ALLAH mudahkan urusan kerja seharian sy. insyaALLAH..

lepas xcident kali ni.. sy lagi rasa takut bile berada atas jalan raya. lagi-lagi bila sy yang menunggang. lepas kejadian tu.. sy hanya berani bawak moto sorang je. kalau nak bawak orang lain kat blakang.. sy masih tak berani. tambah lagi tangan kanan sy masih tak boleh angkat lurus. susah kalau nak kene bwk org kat blakang kan. nak balance moto perlu tekanan tangan sket kadang-kadang.

bila la tanngan sy nak sembuh. ari-ari jaga kaunter tepaksa cover tangan sakit depan customer. pergerakan jadi slow. hurmmm tak best. tapi tak pe la.. it gonna be ok kan..

tuk kawan-kawan.. semoga dipelihara ALLAH selalu. dan dipermudahkan segala urusan. =)

sekian dulu.. jg diri.. jg iman. jg solat. jg akidah. =)